26 Julai 2011

::Pregnant Moment By Mama D::



























Tengkiuuuuuu sgt2 kat En Hubby yg sudi jadi "sukarelawan" untuk ambik Photo Gedik Bini dia nie... tanpa bantuan En Hubby yg amat2 bermakna ni, mst baby dalam perut nie "Ngencess" (Meleleh Air liur) sebab kempunan nak berphotoshoot... hehehe.....


Kalau Ikutkan.. En Hubby nie mmg tak suka sgt pegang Kamera "Godong" saya tue.. tapi... mungkin sbb terpaksa & dipaksa... maka rela jerlah melayan kehendak Bini dia yg tengah sarat memgandung nie....


Lepas jer picnik2 kat bawah pokok kelapa... terus En Hubby ajak ambik gambar sbb nampak gaya Cuaca mcm tak mengizinkan kami nak duduk bersantai lama2... tak sampai setengah jam ambik gambar... hujan pun turun renyai2....


Agak keciwa jugak time tue.. tp.. takperlah.. gambar yg ada nie pun dah cukup untuk saya... sekadar buat kenangan jer... bukan nak buat 1 album 300 muka surat... :)


Dah boleh tido dengan Lena... sbb hajat dah terlaksana....
kuikuikui....





9 ulasan:

sayangsayangibu berkata...

comel..comel..comel..ceria saja....

mama ila berkata...

wah!!! cantiknyer kak.. suke2.. akhirnya dpt jugak berphotoshot ngan baby yer.. hehehe.. :D
ila bg 10* utk abg lan.. kekeke.
psstt: nnti leh la amik gambar ila jugak ek.. :)

zaril berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
zaril berkata...

kak, cantik tapi sempat tak za nk bergambar dengan akak plak.. huhuhu..

mama Mya Elzara berkata...

Sayang Ibu
Mekasih kak!!!... Mmuahhhxx..muuahhhxx

mama Mya Elzara berkata...

Mama Ila
wahh byk nyer Bintang!!!.... suke2
hehehe

balik umah nnt...akan akak kabarkan pd abg lan yer... mesti Bulehhh punyer!!!

mama Mya Elzara berkata...

zaril

Sempat2.... minggu depan kita bergambar kat belakang umah mak keratong, bawah pokok durian & pokok pisang... hehehe

mst meletoppp lah gambar kita ber2 nnt... :)

Mommy Aisy berkata...

Amboi2 Mama D,setiap shot xtinggal payung rainbow tu ek? jelesnya. nk berphotoshoot jugak!~

Kalo hubby Mama D terpaksa dan dipaksa. Hubby Mommy Aisy pulak rela sgt2. Nk menguji skill katanya. Best2! Mana lokasi tu? Sila kongsi.

mama Mya Elzara berkata...

Mommy AIsy
Hehehe... tuelah.. rasanyer klu tak der payung tue mst kaku mcm batu jer bergambar.. :)

Lokasi nyer dekat jer.... Kat Taman Botani Putrajaya.... nnt klu mommy aisy nak g berfotoshoot... sambil2 ber fotoshoot leh bwk aisy naik basikal... :)