12 April 2011

::Alahai Mya ::

Kisah 1




Waktu kejadian : 7.45 pagi tadi.


Elok jer pas dah siapkan mandi, Pakai baju sekolah & Ikat rambut.. Mya sambung tido kat depan TV... letih sgt gayanyer... tp sebenarnyer Mya nak buat "Tunjuk perasaan" sebab pagi nie dia tak dapat nengok Angelina Ballerina kat Channel 613 .... Sebelum nie...Tiap2 hari celik jer mata dia ngadap TV dulu... pas mandi sambung lagik nengok TV... sampai nak gie sekolah pun nak kena tunggu Citer kartun tue habis....

Alahai Mya....



Kisah 2







Nie aktiviti kami 2 beranak 2 minggu lepas.... tengah duk layan Mya nengok Kartun... tetiba jer datang Idea nak pakaikan Mya Inai dari Mekah yg mak bagi masa balik Umrah hari tue...

Mula2 nak pakaikan Mya jer... sekali dengan saya2 "terjebak" pakai Inai... Dapat pakai kejap jer pon.. tak sampai sejam... Mya tetiba jer nak Ukk-Ukk (buang air besar)...... Cam ner nak basuh klu dah tangan nie pakai Inai... terpaksa lah tanggalkan Inai tue... walaupun tak sempat kering lagik...


Alahai Mya....



2 ulasan:

Cahaya Aina berkata...

Salam Perkenalan dr Aina;)..
Comel laa Mya dgn mamanye! boleh buat aktvt sesama kan..sy kena tggu anak dara sy besar sikit mcm mya..hehe;)

Mya Elzara Batrisya berkata...

Cahaya Aina ...
Salam Aina... Timer kasih sudi Komen
Hehehe... ikut Mood dia jugak aina.. hari tue kebetulan Mood dia baik.. jadi ajak buat apa pun jadik...