29 April 2011

::Tarrraaa!!!!! Dah Siap!!!::



Punyerlah malas semenjak 2 menjak nie.... banyak benda nak citer... tp.. asal bukak jer New Post... terus jer Idea tue terbang melayang-layang...

Oklah... hari nie baru terasa Rajin sikit nak update blog.... sy nak tunjuk hasil kerja yg telah sy lakukan dengan hanya berbaring di depan TV.. ekekeke... Sakit pinggang nak duduk lama2... maka nyer... sambil Ikat2 Kain Net nie kat Riben... sambil mata duk Ngadap Maharaja Lawak Kat Astro...


Mya : Mama dah siap ker???

Mama Mya : Belum.. sikit lagik... Kakak tengok TV dulu... nnt dah siap mama bagi tau....

Selang 3 minit... mst Mya tanyer soalan yg sama.... sampai penat sy nak menjawab...


Akhirnya... Ini Lah hasil dari tangan keras saya....




Tutu yang Ala-ala "Serabut" khas buat Anak dara saya.... Mya Elzara Batrisya


Kos nyer...
2 Meter Kain Net (RM 4.50 semeter) = RM 9.00
2 Meter Ribbon Pink (RM 0.70 Semeter) = RM 1.40
Total : RM 10.40 Sahaja.
Murah kan...



Kesian Mya , Sanggup tak tidur menunggu sy siapkan Skirt Angelina Ballerina dia nie.... Bila dah siap jer... cepat2 suh sy pakaikan....


inilah Aksi2 Mya Ballerina









Opsss... Malu Pulakkk!!!!




4 ulasan:

YAYA AZURA berkata...

comel mia..pandai bergaya ...mesti dia suka sangat kan?

::Mama Annaufal♥Aunie:: berkata...

kretifnya mama mia nih.cantik...

Mama Mya elzara berkata...

Yaya zura
timer kash Dear... Ha ahh... dia mmg dah lama sgt nak pakai TUTU... cuma mama dianie jer yg kedekut sgt.... hehehe

zue berkata...

rajin betullah diana...pandai plak tu buat ikut video tu..klu zue habis lah jd ape ntah...hehehe....