13 April 2011

::Gara2 Bulu Mata Palsu::






Sekarang nie, saya nengok... bulu mata palsu nie dah mcm trend jer.... hari tue masa nak beli Burger kat depan rumah tue nampak lah ader ramai aweks2 kilang tengah tunggu bas kilang datang menjemput mereka.... Walaupun cuma pakai baju uniform kilang.... tp... jgn tak percaya ader tue siap pakai bulu mata palsu lagik... tak tau lah aper Motif dorang nie pakai bulu mata palsu tue pg kerja..... aper2 ajer lah...






Pagi tadi, dengar kat Sinar FM.... pelakon Amyza Adnan kena tahan kat Ward selama 7 hari... sebab mata dia kena jangkitan Kuman berpunca daripada pemakaian bulu mata Palsu.... Fuhhh.. pas nie mst Ratu "Bulu Mata Palsu Malaysia" Rozita Che Wan takut nak pakai bulu mata palsu lagik kan.. hehehe




1 ulasan:

POSH76 berkata...

blogwalking