02 April 2011

::kan dah Kena maki::



Huuwaaaa!!!! rasa bersalah sgt!!!!
citer dia gnie..... tadi Mya main Belon sabun Kat Balcony... pastue tetiba pulak Air sabun tue tumpah kat lantai... saya takut mya jatuh sbb licin... jadi saya pun basuh lah lantai tue guna air segayong.... simbah mcm tue jer....

Betul2 tak ingat nak pandang atas bawah masa nak simbah air kat lantai.... lepas dah simbah tue baru lah teringat nak pandang bawah.... tp.. nasik dah jadi bubur "lambuk"....air yg sy simbah tue terkena kain baju rumah yg org yg kat bawah nie sidai.... aduhaiiii!!!


Ingat nak turun bawah mintak maaf ngan kakak tue... belum sempat saya nak turun...dah dengar suara kakak tue menjerit dari dalam umah.... "Cilaka....B*bi...S*al.....Anak Har*am" bla..bla..bla.. semua kuar dari mulut dia.... sy nie dah kecut perut... berdiri kat tepi Balcony....


Kakak bawah nie ingat yang simbah air tue umah atas saya... umah cina.. sbb anak cina kat atas nie mmg suka baling2 barang & buang sampah dari atas. Kakak nie pun satu hal... yg pegi sidai baju kat tepi umah tue apesal... naper tak sidai baju kat bawah bumbung balcony.... dah elok2 buat bumbung (Awning) , nak jugak sidai baju kat tempat yg tak der bumbung....


Cam ner ni ekk... rasa mcm nak turun jer jumpa kakak tue mintak maaf... tp... TAKUT!!! kena baling kasut pulak....... mmg satu apartment nie tau kakak nie garang giler.... klu dia marah anak dia habis 3,4 block apartment nie boleh dengar....





2 ulasan:

MommyAqil berkata...

Minta Maaf dalam hati je la mama Mya..hihihi..Kalo saya pon saya takut..huhuhu..

Mya Elzara Batrisya berkata...

Mommy Aqil
Ya Allah.. sy betul2 rasa bersalah, dah lah bersalah dekat kakak tue.. pastue bersalah dekat cina umah atas saya nie.. tak pasal2 dia lak yg jadi mangsa kena maki hamun ngan kakak tue.. huhuhu...

Semoga Allah Ampunkan Dosa saya yg sampai hari nie tak mengaku kesalahan saya kat kakak tue...

Amin...

(hehehe... lawak2...)