21 April 2011

::Haiii!!! Orang di dalam....::



Nie lah aktiviti harian Mya sekarang....
Tengah duk lepak2 kat depan TV.....


Mya : "Mama...Boleh tak Kakak Nak Cium Baby"....

Mama : "Macam maner kakak nak cium baby??? baby kan ader dalam perut mama..."

Mya :"kakak Cium perut Mama lah...."

Mama : "Ok boleh.... "



Mama akan sentiasa doakan Mya menjadi kakak Yang penyayang, yg bertanggungjawab,yg bertimbang rasa, & boleh menjadi contoh yg baik pada adik2 nnt ... Amin....







8 ulasan:

Lelord berkata...

aloooo tomeinya wat cenggitu, hmmm bila la najlaa nak tmbah adik

ibuayahdamia berkata...

hurmm...aleesya kecik2 dulu tak der pun dia buat cam tu...ayyunie lahir pun dia tetap buli2 ayyunie tu...heheh

mama Mya Elzara berkata...

Lelord
Insyaallah.. Coming soon.. Najlaa tak puas lagik bermanja2 ngan mama & Papa dia... :)

Timer kasih yer sbb sudi ke blog saye... :)

MommyAqil berkata...

alololo comelnya Mya...hihihihi...Mesti dia pon dah tak sabar nak jadi kakak kan...

mama Mya Elzara berkata...

Ibu Damia

Salam Abu Damia... :) seronok dpt komen dr ibu damia...

Oh Yer ker??? tapi tengok lah sekarang... Aleesya syg sgt2 kat ayyunie. Suka nengok 2 beradik tue...

mama Mya Elzara berkata...

hai Mommy Aqil.. selamat Pagi!!!

Nampak gaya mmg Mya mcm tak sabar nak jumpa adik dia...tp risau jugak.. nnt dah jumpa adik dia.. dia duk Gusti adik dia pulak.. ekekeke

Cute MuM berkata...

comelnya..
baguslah kalo kakak ada rasa sanyang kat adik..

z.u.n.a.i.d.a berkata...

ala comelnyer batrisya ckp cmtu! pandai dia ek,..nway selamat berkenalan jugak!