06 April 2011

::Perasan Kiuttt Miuuttt::

Last week...time lunch sy kuar ler jenjalan kat carrefour Puchong Utama... niat di hati mmg nak beli sandal baru, sbb sandal yg ada nie semua nyer dah "uzur" ader yg tali dah tercabut... ader yg tapak kasut nyer dah haus.....


Jadi sy pun masuk lah kat salah sebuah kedai kasut yg ader kat dalam Carrefour tue .... dah pilih2... dapatlah kasut sandal yg sesuai untuk Ibu2 mengandung macam saya nie.... sekali masa nak kuar dari kedai tue... terpandang pulak kasut "Hello Kitty" kaler Pink... cakap dalam hati
"Alahaiii comelnyer kasut nie.... "


Mula2 berbelah bagi jugak.. nak beli ker tidak.. karang ader pulak yg kata sy nie tak sedar diri.... dah jadi mak orang.. tapi perasan cam Remaja umur 17 tahun. Ermm... last2 "terbeli" jugakkk kasut tue... sbb takut "kempunan".... nnt baby dalam perut "meleleh air liur" ... Ekekeke.... (tak der kena mengena langsung dgn Baby dlm perut)






Fuhh lega.. nasib baik En Hubby tak kutuk saya masa dia nampak sy pakai kasut nie pagi tadi... dia siap cakap... "kiuttnyer kasut awak" (sambil senyum2.. tak tau lah sama ada dia perli ker Ikhlas...)




Inilah rupa sebenar Kasut Hello Kitty yg bila sy pakai... sy terus "perasan Kiutt miuttt"
kikikiki.....



Nota Hati :
Lawak betul..... Mya yg umur 3 tahun tue pun tak der kasut Hello Kitty... Mak dia yg dah nak masuk umur 30 tahun nie pulak lebih2 "Teringin" nak pakai Kasut Hello Kitty.... sabarrrrr jelah...



4 ulasan:

sayangsayangibu berkata...

heheheh....
nanti bb ngeces pulak ye.. ;p

Mya Elzara Batrisya berkata...

sayang2 Ibu

Baby "Ngences" tak per kak... tp
jgn mak Baby yg "ngencesss" buruk sgt ruper nyer....
ekekeke....

eB ezrin berkata...

jenguk u...tadi bacer intrend ;p

Mya Elzara Batrisya berkata...

Eb Ezrin
Timer kasih.... Salam kenal yer..