12 April 2011

::Sekali Sekala....::




Sila abaikan Pipi pauh bak delima batu belah batu bertangkup sy tue.... dah mcm terlebih cucuk botok pulak gayanyer....



Sekali sekala terasa teringin jugak nak terai pakai mata palsu yg macam2 kaler nie... hehehe rasanyer nie mata palsu yg ke empat yg saya beli.... fisrt time pakai mata palsu masa study Dulu ... tak berapa ingat kaler apa yg saya beli... rasanyer kaler coklet kot lebih kurang sama ngan kaler mata asli sy nie... malu nak pakai kaler yg bukan2. Al-maklumlah sy nie kan Old fesyen sikit.... tp ader hati jugak nak cuba....


Yg terbaru nie saya beli mata palsu RM 25 hingget jer sepasang, Murah kan..... sy beli Online... tapi tak berani nak pakai lama2... just untuk suka2 jer... ngade2 try pakai kaler Grey.... rasa mcm mata kucing siam pun ada....kikiki....


Ok..... tue jer nak citer..... hehehe




2 ulasan:

The Queen @ Widelia berkata...

cantik la mama mya ni... comei...

Mya Elzara Batrisya berkata...

Lina

Timer Kasih Yunk... tp tak leh kalahkan kecantikkan kulit Lin.... Gebu jer.. sy suke nengokk kulit lin...